Berenice Abbott – Grups Externs

Berenice Abbott

Del 1 de juny al 25 d’agost de 2019

Sense cap mena de dubte, Berenice Abbott és una de les fotògrafes que, d’una manera més primerenca i eficaç, ha retratat Nova York. Davant del seu objectiu, la ciutat es converteix en un ésser viu: botigues, personatges, ponts, carrers, interiors, edificis en construcció i emblemàtics. Les mateixes vistes que es perceben encara avui dia en el recorregut nocturn per l’autopista que envolta Manhattan.

Llegir més

Aquesta mostra se centra en la idea mateixa de la modernitat, la que envaeix tota l’obra d’Abbott. En la primera secció, aquesta modernitat es presenta a partir dels seus retrats dels personatges radicals, els que transformen el món des de mitjan de la dècada del 1920. La segona recull un enlluernador retrat de Nova York tenint en compte les relacions i la fascinació d’Abbott cap a Atget.

La tercera i última secció se centra en les seves imatges de ciència, que comença a desenvolupar a finals de la dècada dels quaranta, com a part del Comitè de l’Estudi de la Física al MIT, els arxius del qual custodien bona part d’aquest tipus d’imatges de fenòmens físics. En aquestes imatges, les llums de la ciutat, els contrastos de Nova York, tornen a aparèixer prodigiosos per tancar el recorregut fascinant que proposen les fotografies de Berenice Abbott.

• Es considera grup extern el format per un mínim de 6 i un màxim de 15 persones (guia inclòs en tots dos casos).
  • És obligatòria la presència d’un guia o responsable del grup. Si es desitja sol·licitar aquest servei a la Fundació, contactar al telèfon 91 581 6100.
  • Aquestes visites es poden realitzar únicament de dilluns a divendres non festius, en horari d’obertura de sala.
  • El guia o responsable del grup haurà d’identificar a la recepció amb 15 minuts d’antelació a l’inici de la visita.
  • La visita es realitza amb sistema de guiat de grups, per la qual cosa és imprescindible l’ús de receptors que podran ser proporcionats a la sala amb un cost d’1 € / persona.
  • La realització d’una visita com a grup extern implica l’acceptació de les normas de salas per part de tots els integrants del grup.
GRUPS EXTERNS
De dilluns a divendres non festius, en horari d’obertura de sala.

Es prega als visitants que desallotgin les sales 10 minuts abans del tancament.

Entrada de grup: 25€

UN COP COMPRAT L’ENTRADA NO HI HAURÀ CANVIS NI DEVOLUCIONS