Bill Brandt – Paul Strand – Grups Externs

BILL BRANDT – PAUL STRAND

9 October 2020 / 24 Gener 2021

El nou centre de fotografia de la Fundació MAPFRE a Barcelona inicia la seva marxa de la mà de dos dels grans protagonistes de la fotografia en el segle XX:

Bill Brandt (Hamburg, 1904 – Londres, 1983), considerat –juntament amb Walker Evans o Cartier-Bresson- un dels fundadors de la fotografia moderna, del qual s’ofereix una completa panoràmica del conjunt de la seva trajectòria, i l’estatunidenc Paul Strand (Nueva York, 1870-Orgeval, Francià, 1976), de l’obra del qual, que va posar en marxa alguns dels plantejaments essencials de la fotografia contemporània, es presenta la col·lecció que posseeix la Fundació MAPFRE, la més extensa de l’artista fora dels Estats Units.

• És obligatòria la presència d’un guia o responsable del grup. Si es desitja sol·licitar aquest servei a la Fundació, contactar al telèfon 93 401 26 03.
  • Aquestes visites es poden realitzar únicament de dilluns a divendres, en horari d’obertura de sala.

Dilluns de 14:00 a 20:00h..
Dimarts a Dissabte de 10:00 a 20:00h..
Diumenges / festius de 11:00 a 19:00h.