Fundación MAPFRE

Area de Cultura

Normes aplicables a les visites guiades a les exposicions de l’Àrea de Cultura de Fundación MAPFRE

• Totes les visites formades per grups seguiran aquestes normes. S’entén per grup el conjunt de 6 o més persones tals que una de les persones que el componen fa de guia durant el recorregut per la Sala.
  • Els grups no poden ésser de més de 15 persones, incloent-hi el guia del grup. Aquest nombre màxim es pot modificar ocasionalment segons el criteri de Fundación MAPFRE segons les característiques de l’exposició.
  • Per tal de poder formalitzar una reserva caldrà haver acceptat prèviament aquest document de normes per a les visites guiades en senyal d’acceptació de compliment de les normes establertes.
  • Els sol·licitants no podran reservar més de dos torns al dia i deu torns per exposició.
  • Les visites tindran una durada màxima de 60 minuts a partir de l’hora d’inici reservada i aquest temps s’ha de repartir homogèniament pel recorregut. Fundación MAPFRE es reserva el dret a denegar la visita guiada si no comença dins dels 20 minuts següents a l’hora d’inici.
  • En accedir a la Sala, el responsable del grup s’identificarà al mostrador de Recepció i rebrà l’acreditació que identifica el torn de visita i, si s’escau, la Sala a la qual es limita el recorregut. El guia del grup portarà aquesta acreditació durant tota la visita en un lloc sempre visible per al personal auxiliar de Sala.
  • És imprescindible fer servir un Sistema de guia de grups, format per un micròfon per al guia i un receptor per a cadascun dels components. Cal que el responsable del grup aboni el servei d’Audioguies 1 € per cada participant. El guia n’està exempt.

Des de la Fundación MAPFRE us recordem que, per tal de garantir la qualitat de les visites, cal que el guia mantingui un to de veu adequat en tot moment.

• El guia és responsable de transmetre al grup les instruccions de Fundación MAPFRE sobre el comportament a la sala.
  • No està permès introduir menjar ni begudes a les sales, ni s’hi poden fer servir telèfons mòbils. És obligatori deixar els paraigües i altres objectes grans a la consigna. No es poden fer fotografies ni filmar, els nens han d’anar agafats a la mà d’un adult i cal evitar comportaments que puguin molestar a d’altres visitants.
  • Les visites han de finalitzar amb puntualitat. En cas d’incompliment d’aquesta norma, el personal de sala de Fundación MAPFRE advertirà al guia de la situació i es reservarà el dret de demanar al personal de seguretat que desallotgi el grup si no segueix les indicacions del personal de sala.
  • En cas d’incompliment reiterat per part dels responsables dels grups, d’una o més d’aquestes normes, la fundació es reserva el dret a suspendre temporalment o indefinida el dret d’aquests a sol·licitar reserves.