Pérez Siquier – Grups Externs

Carlos Pérez Siquier

De l’14 de febrer a el 17 de maig de 2020

L’obra de Carlos Pérez Siquier (1930) destaca en el panorama espanyol i internacional com a peça fonamental en la forja de la modernitat fotogràfica i la professionalització del medi a Espanya, en primera instància des de postulats propers al neorealisme i, més endavant, com a pioner de la fotografia en color. En ambdues vessants, Pérez Siquier actua des d’una privilegiada posició liminar i amb una mirada singular, plenament conscient de la seva autoria i malgrat fer partit des d’una concepció intuïtiva de la fotografia, allunyada de qualsevol formació acadèmica.

Llegir més

Aquesta exposició és una gran retrospectiva que inclou les seves sèries més destacades, dutes a terme entre 1957 i 2018, amb una important selecció d’imatges inèdites. Aquest projecte vol contribuir a promoure el reconeixement internacional d’aquest fotògraf que, l’any 2003, va ser guardonat amb el Premi Nacional de Fotografia.

• Es considera grup extern el format per un mínim de 6 i un màxim de 15 persones (guia inclòs en tots dos casos).
  • És obligatòria la presència d’un guia o responsable del grup. Si es desitja sol·licitar aquest servei a la Fundació, contactar al telèfon 93 401 26 03.
  • Aquestes visites es poden realitzar únicament de dilluns a divendres, en horari d’obertura de sala.
  • El guia o responsable del grup haurà d’identificar a la recepció amb 15 minuts d’antelació a l’inici de la visita.
  • La visita es realitza amb sistema de guiat de grups, per la qual cosa és imprescindible l’ús de receptors que podran ser proporcionats a la sala amb un cost d’1 € / persona.
  • La realització d’una visita com a grup extern implica l’acceptació de les normas de salas per part de tots els integrants del grup.

GRUPS EXTERNS
Dilluns de 14:00 a 20:00h..
Dimarts a Dissabte de 10:00 a 20:00h..
Diumenges / festius de 11:00 a 19:00h.

Es prega als visitants que desallotgin les sales 10 minuts abans del tancament.

Entrada de grup: 25€

Sala Fundación MAPFRE Casa Garriga Nogués Diputació 250, 08007 Barcelona