Pérez Siquier – Grups Externs

Carlos Pérez Siquier

De l’14 de febrer a el 17 de maig de 2020

L’obra de Carlos Pérez Siquier (1930) destaca en el panorama espanyol i internacional com a peça fonamental en la forja de la modernitat fotogràfica i la professionalització del medi a Espanya, en primera instància des de postulats propers al neorealisme i, més endavant, com a pioner de la fotografia en color. En ambdues vessants, Pérez Siquier actua des d’una privilegiada posició liminar i amb una mirada singular, plenament conscient de la seva autoria i malgrat fer partit des d’una concepció intuïtiva de la fotografia, allunyada de qualsevol formació acadèmica.

Llegir més

Aquesta exposició és una gran retrospectiva que inclou les seves sèries més destacades, dutes a terme entre 1957 i 2018, amb una important selecció d’imatges inèdites. Aquest projecte vol contribuir a promoure el reconeixement internacional d’aquest fotògraf que, l’any 2003, va ser guardonat amb el Premi Nacional de Fotografia.

• És obligatòria la presència d’un guia o responsable del grup. Si es desitja sol·licitar aquest servei a la Fundació, contactar al telèfon 93 401 26 03.
  • Aquestes visites es poden realitzar únicament de dilluns a divendres, en horari d’obertura de sala.

Dilluns de 14:00 a 20:00h..
Dimarts a Dissabte de 10:00 a 20:00h..
Diumenges / festius de 11:00 a 19:00h.