Richard Learoyd – Grups Externs

Richard Learoyd

Del 21 de febrer al 24 de maig 2020

Richard Learoyd (Nelson, Regne Unit, 1966) és un dels fotògrafs contemporanis més reconeguts en l’actualitat. La seva obra, que dialoga tant amb la pintura com els orígens de la fotografia, enfonsa les seves arrels en el passat tant pels temes com per la tècnica que utilitza. Obté les seves imatges mitjançant una cambra fosca construïda per ell mateix. Els retrats, en estar fets amb aquest procés, donen lloc a una fotografia de grandària natural. Això imposa la presència directa del retratat i ens permet enfrontar-nos a ell amb una proximitat inusual. Els temes responen als gèneres clàssics de la pintura tradicional: retrat, paisatge i natura morta.

En les fotografies a color no hi ha negatiu, per la qual cosa cadascuna d’elles és una còpia única. Encara que el fotògraf repeteixi la foto, mai serà exactament la mateixa.

• Es considera grup extern el format per un mínim de 6 i un màxim de 15 persones (guia inclòs en tots dos casos).
  • És obligatòria la presència d’un guia o responsable del grup. Si es desitja sol·licitar aquest servei a la Fundació, contactar al telèfon 91 581 6100.
  • Aquestes visites es poden realitzar únicament de dilluns a divendres non festius, en horari d’obertura de sala.
  • El guia o responsable del grup haurà d’identificar a la recepció amb 15 minuts d’antelació a l’inici de la visita.
  • La visita es realitza amb sistema de guiat de grups, per la qual cosa és imprescindible l’ús de receptors que podran ser proporcionats a la sala amb un cost d’1 € / persona.
  • La realització d’una visita com a grup extern implica l’acceptació de les normas de salas per part de tots els integrants del grup.

GRUPS EXTERNS
De dilluns a divendres non festius, en horari d’obertura de sala.

Es prega als visitants que desallotgin les sales 10 minuts abans del tancament.

Entrada de grup: 25€

UN COP COMPRAT L’ENTRADA NO HI HAURÀ CANVIS NI DEVOLUCIONS