Rodin-Giacometti – Grups Externs

RODIN – GIACOMETTI

Del 6 de febrer al 10 de maig de 2020

La mostra comença a partir de certs interessos comuns, de la manera amb què dos artistes als quals separen dues generacions, Auguste Rodin (1840-1917) i Alberto Giacometti (1901-1966), dialoguen a través del temps al voltant d’aspectes tan tradicionals (el modelatge, la matèria, la relació amb el passat) com revolucionaris (el treball en sèrie o el qüestionament constant del pedestal, que es converteix en dimensió conformadora de l’obra). La selecció d’obres, plantejada com una conversa constant en l’espai, demostra com tots dos creadors van trobar, per a les seves respectives èpoques, maneres d’aproximar-se a la figura que reflectien una visió nova, personal però relacionada amb el seu temps: en Rodin, el del món anterior a la Gran Guerra; en Giacometti, l’immediatament posterior a la Segona Guerra Mundial. Aquesta exposició és fruit de la col·laboració entre Fondation Giacometti, Musée Rodin i Fundación MAPFRE.

L’exposició Rodin-Giacometti subratlla les correspondències entre dos artistes que van interrogar, al llarg de les seves carreres, els principis de l’escultura i vam subvertir la mirada tradicional cap al cos humà des d’una estètica renovadora.

• Es considera grup extern el format per un mínim de 6 i un màxim de 15 persones (guia inclòs en tots dos casos).
  • És obligatòria la presència d’un guia o responsable del grup. Si es desitja sol·licitar aquest servei a la Fundació, contactar al telèfon 91 581 6100.
  • Aquestes visites es poden realitzar únicament de dilluns a divendres non festius, en horari d’obertura de sala.
  • El guia o responsable del grup haurà d’identificar a la recepció amb 15 minuts d’antelació a l’inici de la visita.
  • La visita es realitza amb sistema de guiat de grups, per la qual cosa és imprescindible l’ús de receptors que podran ser proporcionats a la sala amb un cost d’1 € / persona.
  • La realització d’una visita com a grup extern implica l’acceptació de les normas de salas per part de tots els integrants del grup.
GRUPS EXTERNS
De dilluns a divendres non festius, en horari d’obertura de sala.

Es prega als visitants que desallotgin les sales 10 minuts abans del tancament.

Entrada de grup: 25€

UN COP COMPRAT L’ENTRADA NO HI HAURÀ CANVIS NI DEVOLUCIONS