Rodin – Giacometti – Visitas Guiadas

RODIN – GIACOMETTI

Del 6 de febrer al 10 de maig de 2020

La mostra comença a partir de certs interessos comuns, de la manera amb què dos artistes als quals separen dues generacions, Auguste Rodin (1840-1917) i Alberto Giacometti (1901-1966), dialoguen a través del temps al voltant d’aspectes tan tradicionals (el modelatge, la matèria, la relació amb el passat) com revolucionaris (el treball en sèrie o el qüestionament constant del pedestal, que es converteix en dimensió conformadora de l’obra). La selecció d’obres, plantejada com una conversa constant en l’espai, demostra com tots dos creadors van trobar, per a les seves respectives èpoques, maneres d’aproximar-se a la figura que reflectien una visió nova, personal però relacionada amb el seu temps: en Rodin, el del món anterior a la Gran Guerra; en Giacometti, l’immediatament posterior a la Segona Guerra Mundial. Aquesta exposició és fruit de la col·laboració entre Fondation Giacometti, Musée Rodin i Fundación MAPFRE.

L’exposició Rodin-Giacometti subratlla les correspondències entre dos artistes que van interrogar, al llarg de les seves carreres, els principis de l’escultura i vam subvertir la mirada tradicional cap al cos humà des d’una estètica renovadora.

RE.

* El último acceso a la sala es 30 minutos antes del cierre.

VISITANTE INDIVIDUAL
Martes a Jueves a las 11:30h y a las 12:30.
Lunes a Jueves a las 17:30h.
VISITAS GUIADAS EN LENGUA DE SIGNOS ESPAÑOLA (LSE):
27 de Febrero a las 17:30 horas
26 de Marzo a las 17:30 horas
7 de Mayo a las 17:30 horas

Todas aquellas personas sordas o con discapacidad auditiva que quieran inscribirse en la visita deben hacerlo con al menos 24 horas de antelación a la vista en el número +34 91 581 61 00

*El último acceso a las salas es 30 minutos antes del cierre.

Visita guiada: 5€
Deberán presentarse con su entrada 15 minutos antes de la visita.